Menu

Stanowiska

Zajęte 

Wolne 

Wymagające pozwolenia Alfy

 

Samiec Alfa:  Stephano

Samica Alfa:  Enigma

Następca Alfy:  Nike




Członkowie Wielkiej Radyto oni zajmują się sądownictwem i dbają o sprawiedliwość w watasze-
Arcykapłan- najważniejszy kapłan, przenosi się do świata bogów -  
 Kapłani- rozmawiają z bogami i prowadzą święta na ich cześć -
 Pomocnicy Kapłanów - pomagają kapłanom i zajmują się pilnowaniem i dbaniem o świątynię
 Doradca alfdoradza alfom 
Posłowie - zajmują się kontaktem i z innymi watahami -
Uczeni - najmądrzejsze wilki w watasze - Lucas
Ministrowie - dbają o pokój w watasze -
Inspektorzy - pilnują porządku w watasze -
Komornicy- są zmuszeni odbierać wilkom ich prywatną własność ,gdy nie spłacają one swoich długów - 
Oficerowie Policji - pilnują bezpieczeństwa i spokoju na terenie watahy, mogą karać inne wilki za 
przestępstwa, a nawet posyłać je do więzienia- Luke

Zarządca straży organizuje warty strażnikom i nimi rządzi  -
Strażnicy terenów ustawieni są na granicach terenów watahy i ich pilnują 
Zarządca strażników więziennych- dba o porządek w więzieniu -
Strażnicy więzienni -strzegą więzienia i pilnują więźniów - Volcano
Strażnicy nocni - pilnują watahy nocą-  

Zarządca szpiegów organizuje przeszpiegi i rządzi szpiegami   -
Szpiedzy - szpiegują wrogie watahy  - Grace
Szpiedzy specjalni- są wysyłani na niebezpieczne misje ,w których mogą stracić życie -
 Przewodnik polowań - przewodzi polowaniom -
Atakujący - atakują i zagryzą ofiarę  -
Goniący - gonią ofiarę i zapędzają ją w pułapkę, gdzie czekają atakujący  -
Tropiący tropią ofiarę i wskazują drogę innym polującym 
Rybacy - łowią ryby -   
Generał - przewodzi wojskiem  -
Wojownicywalczą na wojnie, tworzą oddziały 
Smoczy wojownicy - walczą używając smoków ,które jest bardzo trudno zdobyć -
Główny strateg - obmyśla plan ataku razem z innymi strategami ,ale to on podejmuje ostateczną decyzję
 Stratedzyobmyślają plan ataku i się naradzają  -
Astrologowie - zajmują się czytaniem z gwiazd - 
Filozofowie - zastanawiają się na sensem istnienia -
 Naukowcy - wykonują różne badania i doświadczenia -
Geodeta - wyznacza wilkom z watahy teren ,który ma być ich własnością -  
Kronikarze - spisują dzieje watahy -  
 Ekolodzy - dbają aby inne wilki nie niszczyły terenów i środowiska -
Tłumacze - tłumaczą obce języki innych watach - 
Psycholog - pomaga wilkom rozwiązać ich problemy -
Psychiatrzy - zajmują się wilkami chorymi umysłowo -
Wynalazcy - tworzą nowe wynalazki -  Ryan
Listonosze - zajmują się roznoszeniem listów - 
Gazetonosze - roznoszą naszą codzienną gazetę : ,,Zew wolności'' -

Detektywi - zajmują się rozwiązywaniem zagadek i śledztwem na zlecenie Alf -
Prywatni detektywi - zajmują się śledzeniem dla innych wilków w zamian za zapłatę -
Prześladowcy - prześladują dowolnego wilka na zlecenie ,oczywiście nie za darmo - 
Kaci - wykonują wyrok śmieci z rozkazu Alfy - 
Płatni mordercy - zabijają  za pieniądze ,wynajmowanie ich jest karalne -

Poeci - układają wiersze i poematy - 
Pisarze - piszą mądre księgi dla przyszłych pokoleń -
Zarządca chóru i orkiestry  - 
Muzycy - grają  na różnych instrumentach - 
Piosenkarze - śpiewają  pieśni i piosenki -
Kompozytorzy - komponują  utwory dla muzyków i piosenkarzy -
Malarze - malują piękne obrazy -
Dyrektor teatru - zarządza teatrem -
Aktorzy - występują w teatrze -
Tancerze - potrafią świetnie tańczyć -  
Redaktorzy gazety ,,Zew Wolności''- zajmują się pisaniem i projektowaniem naszej gazety - Liss

Członkowie Gwardii - dbają o bezpieczeństwo Alf i są gotowi oddać za nich życie - Vuelo
Guwernantki - opiekują się młodymi Alfami, wszędzie za nimi chodzą i dbają o ich bezpieczeństwo - Amera
Słudzy - służą Alfom w ich siedzibie, w zamian za zapłatę 

Opiekunowie - opiekują się szczeniętami ,pod nieobecność rodziców -
Nauczyciele historii - uczą historii-
Nauczyciele przetrwania - uczą przetrwania -
Nauczyciele walki - uczą walczyć -
Nauczyciele latania - uczą skrzydlate szczenięta latać -

Uzdrowicielka - uzdrawia wilki -
Pomocnicy uzdrowicielki - pomagają uzdrowicielce -
Alchemicy - przygotowują mikstury i lekarstwa dla uzdrowicieli -  
Zielarze - zbierają lecznicze rośliny - 
 Szamani - zajmują się białą magią -
Druidzi - wykonują magiczne amulety -
Magowie - potrafią posługiwać się magicznymi zaklęciami -
Wieki Wezyr - najlepszy w czarnej magii -
Czarnoksiężnicy - posługują się czarną magią -
Wyrocznie - mają dar przepowiadania przyszłości - 
 Wydobywcy - wydobywają z ziemi minerały i kamienie szlachetne -
Zarządca handlarzy - kontroluje towary sprzedawane na terenie naszej watahy - 
Handlarze amuletów - handlują amuletami -
Handlarze eliksirów - handlują eliksirami -
Handlarze - handlują zwykłymi rzeczami -
Rzemieślnicy - zajmują się wyrobem przedmiotów codziennego użytku - 
Architekci - projektują nowe budowle - 
Budowniczowie - budują budyni ,zaprojektowane przez architektów - 
Kowale - wyrabiają przedmioty z metalu -
Elektronicy - wyrabiają elektroniczne drobiazgi - 
 Drwale - ścinają drzewa i wykonują z nich różne przedmioty - 
Kucharze - przygotowują różne potrawy -
 Hodowcy - zajmują się hodowlą jadalnych zwierząt - 
Ogrodnicy - hodują jadalne rośliny i składniki do eliksirów i leków - Delila

Opiekunowie towarzyszy - opiekują się towarzyszami - 
Hodowcy towarzyszy - hodują towarzysze przeznaczone do adopcji lub handlu-
Łowcy bestii - łapią magiczne bestie -
Tropiciele - tropią magiczne stworzenia -
Znawcy bestii - oswajają dzikie zwierzęta, które potem stają się towarzyszami - 
Handlarze towarzyszy - sprzedają  lub oddają do adopcji towarzysze - 


  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz