Zajęte
Wolne
Wymagające pozwolenia Alfy
Samiec Alfa: Stephano
Samica Alfa: Enigma
Następca Alfy: Nike
Członkowie Wielkiej Rady- to oni zajmują się sądownictwem i dbają o sprawiedliwość w watasze-
Arcykapłan- najważniejszy kapłan, przenosi się do świata bogów -
Kapłani- rozmawiają z bogami i prowadzą święta na ich cześć -
Pomocnicy Kapłanów - pomagają kapłanom i zajmują się pilnowaniem i dbaniem o świątynię -
Doradca alf - doradza alfom -
Posłowie - zajmują się kontaktem i z innymi watahami -
Uczeni - najmądrzejsze wilki w watasze - Lucas
Ministrowie - dbają o pokój w watasze -
Inspektorzy - pilnują porządku w watasze -
Komornicy- są zmuszeni odbierać wilkom ich prywatną własność ,gdy nie spłacają one swoich długów -
Oficerowie Policji - pilnują bezpieczeństwa i spokoju na terenie watahy, mogą karać inne wilki za
przestępstwa, a nawet posyłać je do więzienia- Luke
Komornicy- są zmuszeni odbierać wilkom ich prywatną własność ,gdy nie spłacają one swoich długów -
Oficerowie Policji - pilnują bezpieczeństwa i spokoju na terenie watahy, mogą karać inne wilki za
przestępstwa, a nawet posyłać je do więzienia- Luke
Zarządca straży - organizuje warty strażnikom i nimi rządzi -
Strażnicy terenów - ustawieni są na granicach terenów watahy i ich pilnują -
Zarządca strażników więziennych- dba o porządek w więzieniu -
Strażnicy więzienni -strzegą więzienia i pilnują więźniów - Volcano
Strażnicy nocni - pilnują watahy nocą-
Zarządca szpiegów - organizuje przeszpiegi i rządzi szpiegami -
Szpiedzy - szpiegują wrogie watahy - Grace
Zarządca szpiegów - organizuje przeszpiegi i rządzi szpiegami -
Szpiedzy - szpiegują wrogie watahy - Grace
Szpiedzy specjalni- są wysyłani na niebezpieczne misje ,w których mogą stracić życie -
Przewodnik polowań - przewodzi polowaniom -
Atakujący - atakują i zagryzą ofiarę -
Goniący - gonią ofiarę i zapędzają ją w pułapkę, gdzie czekają atakujący -
Tropiący - tropią ofiarę i wskazują drogę innym polującym -
Atakujący - atakują i zagryzą ofiarę -
Goniący - gonią ofiarę i zapędzają ją w pułapkę, gdzie czekają atakujący -
Tropiący - tropią ofiarę i wskazują drogę innym polującym -
Rybacy - łowią ryby -
Generał - przewodzi wojskiem -
Wojownicy - walczą na wojnie, tworzą oddziały -
Smoczy wojownicy - walczą używając smoków ,które jest bardzo trudno zdobyć -
Generał - przewodzi wojskiem -
Wojownicy - walczą na wojnie, tworzą oddziały -
Smoczy wojownicy - walczą używając smoków ,które jest bardzo trudno zdobyć -
Główny strateg - obmyśla plan ataku razem z innymi strategami ,ale to on podejmuje ostateczną decyzję -
Stratedzy - obmyślają plan ataku i się naradzają -
Astrologowie - zajmują się czytaniem z gwiazd -
Filozofowie - zastanawiają się na sensem istnienia -
Naukowcy - wykonują różne badania i doświadczenia -
Geodeta - wyznacza wilkom z watahy teren ,który ma być ich własnością -
Kronikarze - spisują dzieje watahy -
Ekolodzy - dbają aby inne wilki nie niszczyły terenów i środowiska -
Tłumacze - tłumaczą obce języki innych watach -
Psycholog - pomaga wilkom rozwiązać ich problemy -
Psychiatrzy - zajmują się wilkami chorymi umysłowo -
Wynalazcy - tworzą nowe wynalazki - Ryan
Listonosze - zajmują się roznoszeniem listów -
Gazetonosze - roznoszą naszą codzienną gazetę : ,,Zew wolności'' -
Detektywi - zajmują się rozwiązywaniem zagadek i śledztwem na zlecenie Alf -
Prywatni detektywi - zajmują się śledzeniem dla innych wilków w zamian za zapłatę -
Prześladowcy - prześladują dowolnego wilka na zlecenie ,oczywiście nie za darmo -
Kaci - wykonują wyrok śmieci z rozkazu Alfy -
Płatni mordercy - zabijają za pieniądze ,wynajmowanie ich jest karalne -
Poeci - układają wiersze i poematy -
Pisarze - piszą mądre księgi dla przyszłych pokoleń -
Zarządca chóru i orkiestry -
Muzycy - grają na różnych instrumentach -
Piosenkarze - śpiewają pieśni i piosenki -
Kompozytorzy - komponują utwory dla muzyków i piosenkarzy -
Malarze - malują piękne obrazy -
Dyrektor teatru - zarządza teatrem -
Aktorzy - występują w teatrze -
Tancerze - potrafią świetnie tańczyć -
Redaktorzy gazety ,,Zew Wolności''- zajmują się pisaniem i projektowaniem naszej gazety - Liss
Redaktorzy gazety ,,Zew Wolności''- zajmują się pisaniem i projektowaniem naszej gazety - Liss
Członkowie Gwardii - dbają o bezpieczeństwo Alf i są gotowi oddać za nich życie - Vuelo
Guwernantki - opiekują się młodymi Alfami, wszędzie za nimi chodzą i dbają o ich bezpieczeństwo - Amera
Słudzy - służą Alfom w ich siedzibie, w zamian za zapłatę
Opiekunowie - opiekują się szczeniętami ,pod nieobecność rodziców -
Nauczyciele historii - uczą historii-
Nauczyciele przetrwania - uczą przetrwania -
Nauczyciele walki - uczą walczyć -
Nauczyciele latania - uczą skrzydlate szczenięta latać -
Uzdrowicielka - uzdrawia wilki -
Pomocnicy uzdrowicielki - pomagają uzdrowicielce -
Alchemicy - przygotowują mikstury i lekarstwa dla uzdrowicieli -
Zielarze - zbierają lecznicze rośliny -
Szamani - zajmują się białą magią -
Druidzi - wykonują magiczne amulety -
Magowie - potrafią posługiwać się magicznymi zaklęciami -
Wieki Wezyr - najlepszy w czarnej magii -
Czarnoksiężnicy - posługują się czarną magią -
Wyrocznie - mają dar przepowiadania przyszłości -
Wydobywcy - wydobywają z ziemi minerały i kamienie szlachetne -
Zarządca handlarzy - kontroluje towary sprzedawane na terenie naszej watahy -
Handlarze amuletów - handlują amuletami -
Handlarze eliksirów - handlują eliksirami -
Handlarze - handlują zwykłymi rzeczami -
Rzemieślnicy - zajmują się wyrobem przedmiotów codziennego użytku -
Architekci - projektują nowe budowle -
Budowniczowie - budują budyni ,zaprojektowane przez architektów -
Kowale - wyrabiają przedmioty z metalu -
Elektronicy - wyrabiają elektroniczne drobiazgi -
Drwale - ścinają drzewa i wykonują z nich różne przedmioty -
Kucharze - przygotowują różne potrawy -
Hodowcy - zajmują się hodowlą jadalnych zwierząt -
Ogrodnicy - hodują jadalne rośliny i składniki do eliksirów i leków - Delila
Opiekunowie towarzyszy - opiekują się towarzyszami -
Hodowcy towarzyszy - hodują towarzysze przeznaczone do adopcji lub handlu-
Łowcy bestii - łapią magiczne bestie -
Łowcy bestii - łapią magiczne bestie -
Tropiciele - tropią magiczne stworzenia -
Znawcy bestii - oswajają dzikie zwierzęta, które potem stają się towarzyszami -
Handlarze towarzyszy - sprzedają lub oddają do adopcji towarzysze -
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz